星期六, 11月 12, 2005

我想 大概回不來了...

朋友說
我最近blog風格變了
不夠普羅大眾了
出書沒搞頭了
哈 說的很中肯阿
我想 跟我比較熟的應該都知道
當我blog陷入了悲情時
十之八九一定又是那檔事了
不過沒辦法
總是有事沒事就來這麼一下
我自己應該也習慣了

我想 當時的感覺
是回不來了
曾經的那種... 希望時間靜止的感覺
曾經的那種... 錯覺
或許真的是回不來了

It's probably my problems.
I thought this time will not be the same.
I thought I could touch your deep mind.
I thought I could break the iceberg.
In the end, it's just an unforgettable fantasy.

I used to extremely adore you.

I used to consider you will smell it.
silly Sally

But I was afraid of crossing the line.
principles, emotions, affections...
It's time to tap the ring and say "I quit."
Although I know I need long time to be cured.

Indeed, I still do have something to tell you.
But, I must to say, this won't do any good to me.
not at all
It's all for you.
totally
But now, just save it.
So, let the words come out naturally while you need.
Or maybe, you just don't need it.

sigh...
我也不想那麼地灑狗血
有皇帝可以做 誰想做乞丐
越來越不普羅 離出書的距離 又往後退一大步了
萬一我以後怎麼了 希望有善心人士可以幫我備份一下
燒給我阿~~~

Lil' Allen

P.S If someone is now asking me
"If you just don't have to quit?"
What will I reply?
"Please delete this blog! haha!!!"

沒有留言:

新光三越樓管生涯謝幕

"終於作了這個決定,別人怎麼說我不理,只要你也一樣的肯定。" - 梁靜茹 勇氣 "2011年,一封躺在垃圾信件夾的求才信,新光三越的故事就是這麼開始的" 在離開大學畢業後的第一份業務工作後, 每天過著日落而作、日出而息的的生活,...