星期五, 7月 25, 2008

Jason Mraz - Lucky ft. Colbie Caillat (中譯)

來當Jason Mraz(傑森瑪耶茲)的麻吉
我只能說
歌好聽
曲名也取的好



Do you hear me,
Talking to you
有聽到我在對妳說話嗎?
Across the water across the deep blue ocean
穿越深藍色的海洋
Under the open sky, oh my, baby I'm trying
在遼闊的天空底下,北鼻,我正試著

Boy I hear you in my dreams
嘿~ 在夢中我有聽到
I feel your whisper across the sea
感覺到你在海洋的另一頭說的悄悄話
I keep you with me in my heart
在心中掛念著你
You make it easier when life gets hard
是你讓艱難的生活變得簡單

Lucky I'm in love with my best friend
幸運地我愛上最好的朋友
Lucky to have been where I have been
幸運地我能在那裡遇見妳
Lucky to be coming home again
幸運地我感覺又回到了家
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
嗚~~~ 嗚~~~ 嗚~~~

They don't know how long it takes
人們不知道要花多少時間
Waiting for a love like this
才能等到像這樣的愛
Every time we say goodbye
每次說再見前
I wish we had one more kiss
我都希望能再多吻你一次
I'll wait for you I promise you, I will
我會一直等著你 我保證會的

Lucky I'm in love with my best friend
幸運地我愛上最好的朋友
Lucky to have been where I have been
幸運地我在那裡遇見妳
Lucky to be coming home again
幸運地我感覺回到了家
Lucky we're in love every way
幸運地我們愛上彼此的全部
Lucky to have stayed where we have stayed
幸運地我們曾待在同一個地方
Lucky to be coming home someday
幸運地我感覺又能回到家

And so I'm sailing through the sea
我穿越這片海
To an island where we'll meet
到了我們相約的小島
You'll hear the music fill the air
妳將會聽到音樂遍佈
I'll put a flower in your hair
我會為妳戴上一朵小花

Though the breezes through trees
儘管微風吹著樹葉
Move so pretty you're all I see
看來多麼的美 但我還是只注視著妳
As the world keeps spinning round
當世界持續地轉動
You hold me right here right now
你在這裡緊緊的抱著我

Lucky I'm in love with my best friend
幸運地我愛上最好的朋友
Lucky to have been where I have been
幸運地我在那裡遇見妳
Lucky to be coming home again
幸運地我感覺回到了家
Lucky we're in love every way
幸運地我們愛上彼此的全部
Lucky to have stayed where we have stayed
幸運地我們曾待在同一個地方
Lucky to be coming home someday
幸運地我感覺又能回到家

Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
嗚~~~ 嗚~~~ 嗚~~~
Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
嗚~~~ 嗚~~~ 嗚~~~

Lil' Allen

P.S 費盡千辛萬苦 終於翻好了

1 則留言:

匿名 提到...

您好,這裡是 Jason Mraz 傑森瑪耶茲 funP麻吉的Eureka
Jason Mraz 在 funP 麻吉有了個人頁面,而且正在舉辦徵文活動喔!

詳情請見:http://JasonMraz.funP.com

只要您來將這篇在推推王的貼文(http://funp.com/t369625)
增加一個『傑森瑪耶茲文字遊戲』的標籤,
就有機會得到一萬塊獎金或是傑森瑪耶茲相關商品!

新光三越樓管生涯謝幕

"終於作了這個決定,別人怎麼說我不理,只要你也一樣的肯定。" - 梁靜茹 勇氣 "2011年,一封躺在垃圾信件夾的求才信,新光三越的故事就是這麼開始的" 在離開大學畢業後的第一份業務工作後, 每天過著日落而作、日出而息的的生活,...